梅艷芳60歲冥壽 何韻詩貼舊照懷念:如果你一直喺度... (12:20)

文章日期:2023年10月10日

今天(10日)是一代歌后梅艷芳梅姐)的60歲冥壽,不經不覺梅姐已離世近20年,梅姐徒弟何韻詩今天在社交平台發文,並貼舊照懷念梅姐,阿詩寫道:「早排要搵舊照,唔覺意搵到寶,yeah。最近時常假想,如果妳一直喺度,到今日我生活會有咩唔同?會唔會係同一個人?喺妳面前係咪仲心底咁笠水但表面扮無嘢?會唔會都係繼續好似以前咁,每個weekend去妳屋企痴(黐)餐打邊爐,睇妳因為發咗誓唔食豬肉(因為寶貝小豬mug(嘜)),堅持水餃入面係牛肉唔係豬肉?然後我地(哋)個個和應話係啊係啊係牛肉啊?

唔好意思,我記憶點好random。事隔二十年,有時唔覺意望到呢啲舊相,覺得呢啲日子離我好遠好遠;但好神奇,妳仍然好近好近。(就好似呢張相咁隨時喺後面gup(𥄫)住我咁)「繼續努力啦何小詩!」收到,祝妳第六十個生日快樂。」

至於草蜢的蔡一智和蔡一傑也在社交平台懷念梅姐,傑仔寫道:「20年過去大家都沒有忘記你的生日,祝你生日快樂 #梅艷芳 #懷念 #似水流年」。

(即時娛樂)

圖輯:重溫梅艷芳百變形象