郭思琳公開不滿鍾達茵原因 爆吳浩康直播後失蹤 凌晨3時未回家 (15:08)

文章日期:2023年10月18日

吳浩康(Deep)早前(10日)邀請歌手鍾達茵擔任其網上直播音樂會嘉賓,鍾達茵因對阿Deep說了句「我會掛住你﹗我會擔心你」,加上兩人凌晨到「無人嘅餐廳」敘舊,惹來阿Deep太太郭思琳不滿,在社交平台發文炮轟。鍾達茵及後找來好友雷有輝一同拍片反擊、以一句「點解要公然咁同人哋女朋友講埋啲咁嘅嘢」表明自己已心有所屬,以及呼籲指責她的人開口鬧她前先看直播片,用智力感受及判斷她是否有勾引人夫。郭思琳昨天(17日)在社交平台分享她回覆鍾達茵朋友的對話內容截圖,透露她真正發火的原因。

郭思琳對鍾達茵友人說︰「本身都冇諗住再出聲,不過有人好似好有疑問,我呢個當事人親身解答你!其實你個friend係咪有啲嘢冇同你講?首先大家唔好錯重點先,『掛住你』呢一句唔係重點,只係令人哋老婆覺得佢對人哋老公發緊姣啫~激嬲人哋老婆個位... 係老公直播後失蹤,無通知下同個女嘉賓敘舊,而人哋老婆打俾個老公對佢哋夜麻麻敘舊表示唔鍾意,當時女嘉賓都喺隔籬聽住,而人哋老公亦都表示即刻返屋企... 但係到凌晨三點都未返,人哋老婆直接打視頻去搵人哋老公,發現佢哋根本唔喺公司。點解明知阿嫂唔鍾意佢哋孤男寡女敘舊,都無視人哋感受帶人哋老公去自己間餐廳繼續暢飲呢?會唔會有失尊重呢?既然講得係識咗十幾年嘅『兄弟』,明知阿嫂唔鍾意係咪都會識講下次先飲叫個朋友返屋企先呀?唔識避忌都應該要識避嫌吖!你可能覺得佢講『掛住你』係為效果,覺得我敏感咗,無問題,反正我唔覺得其他人妻會適應到有人同自己老公講『掛住你』。事實就係有啲內情我根本就冇講到出嚟,而你依家知道,你仲覺得你朋友嘅行為係啱嘅,咁你繼續啦!我祝福你哋!我唔會再作任何回應!」

郭思琳今天再就她與鍾達茵友人的對話內容作出解釋,她說︰「唉…等我講得明啲!上一個STORY係我覆緊『鍾小姐啲朋友』嘅留言cap低嘅... 即係鍾小姐啲朋友好得閒... 喺每個留言下面都留同一堆廢話不斷中傷人!你哋知啦~Full time mom湊仔好忙㗎 ... 唔得閒逐個逐個留言陪佢癲,直接出個STORY俾大家清楚我嬲嘅位喺邊好過... 本身都冇諗住對外講到咁白... 諗住唔出聲等件事丟淡就算... 多謝鍾小姐嘅朋友啦~ 講白少少等大家冇誤會呀!唔好以為對住人夫講句『掛住你』就可以令我嬲到咁... 我唔會㗎... 我對我老公不嬲都有信心㗎!係鍾小姐唔識做人,對我嘅無視同不尊重先令我咁嬲㗎咋!大家唔該唔好錯重點喇!唔使再出STORY又tag埋自己餐廳咁博宣傳啦... 又俾你博到見報啦!開心未?滿意未?無咩事唔該唔好再阻我湊仔!真係唔想再回應!」

相關新聞︰鍾達茵就「掛住吳浩康」風波發文 籲外界指責前用智力判斷有否勾引人夫

(即時娛樂)

相關字詞﹕吳浩康 鍾達茵 郭思琳