《中年好聲音2》30強周日晚出爐 鄭梓浩自爆曾露宿公園 (18:01)

文章日期:2023年10月20日

無綫《中年好聲音2》周日晚(22日)播出一集是60強淘汰賽最終回,將揭曉30強最終名單。這集出場的不乏實力唱將,包括前歌手鄭梓浩、李振鵬、鍾維及林若盈。鄭梓浩以粉紫色西裝上陣,深情獻唱《煙雨凄迷》。評審之一的肥媽說︰「感情係好好,你真係好有潛質。」伍仲衡則表示:「整體嚟講,你係一個唱將。」鄭梓浩被主持車婉婉問選唱這首歌的原因時說︰「啱啱返嚟香港時,我住喺細佬屋企。有一晚佢同女朋友有啲拗撬,我就被迫瞓咗公園成晚,所以我將呢個故事投放咗喺呢隻歌度,嗰晚真係落緊雨!」

獻唱《最愛是誰》的李振鵬同樣獲好評。張佳添說︰「你把聲今日好鬆,好似按摩緊我耳仔咁,差啲懷孕!」陳慧嫻則說:「好鍾意呢隻歌,我演唱會都有唱過,因為我咁多年都諗緊呢隻歌嘅答案。」李振鵬這次參賽是為了向天上的家人證明自己,他說︰「我同家姐感情最深,家姐喺2012年走咗,媽媽喺2015年離世,爸爸就喺1996年離世。我細細個時,佢哋已經好支持我唱歌,依家佢哋走晒,我好想畀到一啲表現佢哋睇,想話畀佢哋聽我一直都好努力。」

有「龍婷2.0」之稱、唱腔酷似鄧麗君的鍾維穿上粉紅色古裝化身「嫦娥」獻唱《情義兩心堅》,惟評審意見兩極,有人認為她唱出歌曲韻味,亦有人覺得她格格不入。上回合的2燈選手林若盈獻唱《愛》,獲陳慧嫻稱讚大有進步。林若盈哭着說︰「唱呢首係寄託咗對爸爸嘅情感,我同佢冇見10幾年,佢出現番1個月後就過咗身... 我唱嘅時候唔敢投放得太多,驚好似依家咁爆喊。」

(即時娛樂)