皮皮操刀幫陳卓賢變「宋玉夢」 Ian笑Frankie:鋒利嘅刀都有生鏽一日 (13:41)

文章日期:2023年10月21日

MIRROR成員陳卓賢(Ian)不時在社交平台分享型仔相,昨天(20日)Ian在Ig貼出3張相,兩張不對焦兼鬆郁矇﹑另一張則是對鏡自拍照,原來兩張Out-fo照由隊友陳瑞輝(Frankie,皮皮)操刀拍攝,Ian寫道:「搵咗@frankie729(陳瑞輝)幫我影幾張相,但係原來再鋒利嘅刀,都有生銹(鏽)嘅一日,睇完成品之後,我決定自己對鏡影一張算。」

起初Frankie留言解釋:「喂原況相嚟喎有得簡(揀)㗎!」Ian則回覆他:「無呀,你無開到live pic。」Frankie此時才發現自己失手:「唉,係喎,我話試下開咗人像,sor hahahahah,趕住走都幫你影係咁上下啦,下次你ok我先走。」而張敬軒也搞笑留言:「世界著名攝影藝術派別:宋玉夢(鬆郁矇)」。

相關新聞:皮皮操刀幫Ian影到昂藏7呎 陳卓賢搞笑:佢天然低炒我

(即時娛樂)