王宗堯進軍飲食界 跟圈外女友有結婚計劃 對官司裁決抱平常心 (22:24)

文章日期:2023年10月24日

王宗堯雖然官司纏身,減少幕前工作,但仍為設計工作及個人服裝品牌而努力,近日更與圈外女友Julia進軍飲食界,情侶檔於太子開設小食外賣店,試業期間反應十分理想,大排長龍,忙得王宗堯也要入廚房幫手,女友掌管舖面也忙到妝都溶,未到關店時間食材已售罄,王宗堯當生招牌以合照答謝顧客,見到這麼多人支持,他亦大呼感動。

王宗堯表示與女友原本1年前計劃開咖啡店,但一直處於構思階段,數月前常光顧的台式刈包店結業,決定與該店師傅研究餐單,加入新款式,籌備4個月,投資6位數自己開店,他說:「雖然官司花好多錢,幕前工作亦有影響,但創作及服裝品牌工作,依然冇停過,仍有很多計劃,有機會都會做。」

他透露杜汶澤網台新節目《To Do List》曾找過他參與,但對方找他時官司剛開審,之後是什麼情况也不肯定,故推卻對方邀請,他說:「自己唔叻,就集中精神去做一件事,未試過面對咁嚴重官司,想專心同專注處理完先,官司已到尾聲,都諗好處理完有乜嘢方向,好多顧客嚟到都話有好多人支持我,希望我繼續做幕前,撐我搞騷,但時間點上有啲尷尬和困難,都係先安心處理好事情。」

王宗堯指與女友拍拖4年,即使他官司纏身,女友亦陪伴同行,已視對方為家人,他說:「我哋都知道自己揀嘅路係難行,但我哋認為就算有啲嘢好難做,甚至冇人做過,我哋就偏偏鍾意向難度挑戰,兩個都硬頸,有時都會鬧交。」

問到可有結婚計劃?他說:「有嘅,喺官司完結前後,兩個方案都有諗過,兩個都有好處或唔好處,我哋會揀適合時機,已經有共識,我亦已認定咗佢,大家拭目以待。」

問到可有擔心明年官司裁決?他說:「平常心,好多嘢冇得講,幫我嘅團隊講過暫時將件事擺埋一邊,需要好好生活,唔好停滯不前,每日只有負能量,要保持正能量。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕王宗堯