樂隊Pandora開騷感慨萬千 唱《重聚那一天》獻移居外地朋友 (21:40)

文章日期:2023年10月30日

樂隊Pandora首個專場演唱會《Galaxy Within 2023》,昨晚(29日)假九展Music Zone舉行。成軍逾10年、正式出道5年,Pandora和樂迷走過年月更迭,他們終於踏上專屬舞台,不少樂迷亦引頸以待,門票更於公開發售當天火速售罄。

Pandora獻唱多首歌曲跟樂迷又唱又跳後,他們感觸提到近年不少人選擇移居外地,包括他們的好友與樂迷:「過去1年,都好多朋友同我哋講,可能係最後一次睇Pandora嘅騷,因為好多人都要移民。大家都知,最近好多身邊嘅朋友移民,所以嚟緊呢首,都好想送畀我哋身邊三個都移咗民嘅朋友,希望大家幫我用電話拍低,等佢哋都可以睇到!送畀大家《重聚那一天》。」接着又獻唱《隱形遊樂場》,以歌聲祝福在他方的樂迷,場面感動又溫馨。

唱畢,Pandora說:「嘩,好Heavy呀!咁Heavy應該做啲咩好呀?」台下即大叫「除衫」他們笑謂:「唔好啦,唔好搞嗰啲嘢,我哋玩吓啦不如!」

Pandora以《前進號》感謝樂迷在過去5年的支持,過程中有高低起跌,Pandora從絕望裏站起來,選擇鼓起勇氣繼續征途。他們說:「你哋真係好正,太美好啦呢個moment!頭先未開場之前,我哋喺後面都聽到你哋叫,真係好正!」

安歌部分,Pandora再次登場,然後唱出《等妳願意》,憑歌寄意感謝樂迷無條件的支持與愛護,又請樂迷繼續陪伴他們成長。Pandora感謝麗英親手編帽打氣,自爆麗英曾誤會Tony與阿勤是BL關係,台下即大叫「咀佢」,場面搞笑。他們說:「真係好開心,多謝你哋,冇諗過我哋可以咁快賣晒啲飛,希望下次可以喺大啲嘅場唱畀大家聽,你哋嚟唔嚟先?」

(即時娛樂)

相關字詞﹕重聚那一天