叠影狙擊|孖周秀娜泳池開工充滿幻想 黃宗澤嗌失望:佢包到冚 (13:32)

文章日期:2023年11月08日

由梁家樹、陳德修聯合監製寰亞電視劇《叠影狙擊》,正於無綫播放,因為拍攝期間遇疫情,劇組無法飛到外地取景,導演靈機一觸把新加坡劇情在香港主題公園的一間酒店取景。男主角黃宗澤(Bosco)本以為可與周秀娜(娜姐)酒店游池旁拍攝,會欣賞到對方水著豐姿,結果空歡喜一場,娜姐不但沒有性感打扮,甚至穿上全副武裝,由頭包到落腳,只露出大眼睛,令Bosco大呼失望!

劇情推進至Bosco秘密飛新加坡查案,為識破疑犯是誰設下陷阱,他在酒店餐廳內埋伏,娜姐以狙擊手造型,在天台追尋真兇,Bosco與周秀娜關係密切,但2人一個在地面,一個在天台,互不相見。

Bosco自爆得知與周秀娜在酒店泳池拍攝充滿幻想,他笑說:「本以為喺酒店泳池邊拍攝,會被三點式泳裝美女圍住,點知原來被追殺,演槍戰戲要周圍跑。劇情指呢度係新加坡,但疫情我哋留咗喺香港嘅酒店拍攝,我戲中作為遊客,特警嘅事就唔使我做,好舒服,只係負責監視,辛苦晒娜姐同壞人搏鬥。」他又笑言:「應該由娜姐三點式上陣做臥底,我諗大家都想睇,點知佢裝備十足包到冚,淨係見到對眼睛,留番下一次,大家期待啦!」

回想之前另一場戲與娜姐在中環拍攝槍戰戲,穿梭鬧市取景,人多車多,非常難忘。Bosco說:「好大陣仗,封咗條街,牽涉嘅人又多車又多,又要跑又要開槍,仲要落雨,台前幕後合作趕拍完成,唯一可惜,無時間畀娜姐Shopping。」

劇中2人多對手戲,因為今次Bosco與「兩位」周秀娜合作,他說:「我在戲中飾演香港的高級督察,為查案飛到新加坡,發現更多黑幕。突然女朋友無端端死咗,一直唔知死因,要好後來嘅劇情我先知道。期間遇到娜姐,佢係死咗嘅女朋友嘅孖生姊妹,劇情發展撲朔迷離,我哋去調查,揭開真相。」

(即時娛樂)