68歲周潤發參加半馬 2.5小時內完成賽事:第一次跑算係咁 (15:12)

文章日期:2023年11月19日

68歲周潤發再度出戰馬拉松,今晨(19日)參加首屆港珠澳大橋香港段半馬挑戰賽,全黑運動服上陣的他,首次出戰半馬成績達標,以2小時27分56秒跑畢約21公里賽道,衝線時獲大批跑手高呼大讚:「發哥好嘢!」發哥分享賽後感:「感覺好舒服,天公造美,又不是太曬,有點海風,也不是太多斜路,好舒服,我第一次跑算係咁。」

發哥返回集合地點亞洲博覽館稍作休息,再接受傳媒訪問,他表示跑半馬並不辛苦,都是按照自己體力去跑,跑得好開心,他笑道:「跑就唔攰,係同啲人打招呼攰,一路叫住『發哥加油』,我就不停『多謝』。」發哥指黎明說空肚食早餐沒事,但他就不敢喝水,怕跑到中途要排隊去廁所麻煩。

他透露明年1月會再挑戰半馬,但沒有想過跑全馬,他說:「我嘅體力唔可以應付5小時運動,2個半小時已經係我極限,真係唔得,𠵱家每日都跑作準備。」

發哥笑指已轉了跑步做職業,現在不做演員改做運動員,他表示也有留意楊紫瓊及梁朝偉於各國電影頒獎禮奪獎,亦恭喜他們,問可會「出山」再和2人合作拍戲?他說:「有機會嘅,有希望嘅,如果冇咪繼續跑步,我暫時未有戲拍,跑住先囉!(未完全轉職業?)未未未!我今日都攞咗兩個牌,一個係證書、一個係2個半小時內完成嘅獎牌,如果唔得,我就打算喺淘寶淘兩個返嚟。」他表示跑完十分高興,晚上會留在家中睇《萬千星輝賀台慶》。

發哥不敢叫明星跑友參加半馬,他說:「要佢哋肯先得,佢哋多嘢做嘛!人哋要搵食,要畀時間人瞓覺先得,拍戲要捱更抵夜,唔夠精神跑真係會死,唔係講笑。」問可會邀不用拍戲的好友Do姐(鄭裕玲)一齊跑,他指Do姐正忙於做YouTuber,至於他又可會考慮開網上頻道節目加入YouTuber行列?他即道:「唔會,搞呢啲好忙,要人哋Subscribe同撳鐘仔,唔好煩人哋啦,一個人跑步舒服啲。」

胡諾言亦同場參加賽事,但組別比發哥遲起步,他表示過去幾年參加了3屆全馬之前,也曾參加過一次半馬,當大家知道他參賽,個個問他會否見到發哥,他說:「節目《流行都市》同事和監製,甚至我老婆,都叫我見到發哥記得影張相,我都唔知見唔見到,又驚影相影響到大家跑步,如果見到我會同發哥點頭微笑。」

(即時娛樂)