無綫台慶|吳業坤入行13年經歷起跌不再玩玩吓 曾志偉感動落淚 (22:41)

文章日期:2023年11月19日

譚俊彥、吳業坤、蘇恩磁、鄧智堅等藝人,在今晚舉行的《萬千星輝賀台慶》環節「給十年後的我」上分享心路歷程。

吳業坤從2014年在台慶上扮棋講起︰「記得2014年嘅時候,台慶監製同我講,佢話會做一件好靚、好隆重嘅棋子衫畀我著,依家睇番都唔錯呀,當年就係行咗呢幾步,好多人開始關心我。佢哋問我,做乜要接呢單嘢?有乜理由要做棋呀?當時我冇乜難受感覺,仲覺得好好玩,出鏡次數可能仲多過獎門人(曾志偉)。我喺呢行一直玩玩吓,事業上無行前過半步,但喺2015年,我擲骰仔擲到個6。當年,我點擲都係6,我行得好快,喺好多頒獎典禮攞咗好多獎,喺紅館開自己嘅演唱會。當年我打錯字,眼鏡起霧,大家都會討論好多日,但係行得幾快都好,都會跌落一個陷阱,跌番落嚟。當時有把聲音同我講『吳業坤你有乜嘢理由可以上到呢個位呀』。13年過去,人夫都做埋,我終於明白要認真對待你嘅事業,觀眾先至會認真對待你。玩玩吓嗰個坤哥已經唔喺度,剩低嘅係腳踏實地嘅吳業坤。」觀眾席上的曾志偉感觸落淚,吳業坤對曾志偉說︰「獎門人呀,當年係你幫我擲骰,你可唔可以幫我再擲多一次?」曾志偉叫他自己再擲,吳業坤續說︰「如果你問我,9年前會唔會再著呢件衫,我會,因為冇當年嘅呢一隻棋同當年嘅小角色,唔會成就到今日嘅我。」

譚俊彥直言當狄龍兒子很大壓力︰「我記得初入行同一個前輩演一場戲,對白好簡單,我NG咗23次。我嘅對手冇黑面,不過佢瞓着咗。我睇吓佢依家有冇瞓着先。」鏡頭影向曾志偉,譚俊彥對他說︰「對唔住,我冇將嗰場演好,Sorry。」

入行51年的蘇恩磁近年憑《愛‧回家之開心速遞》中的二太角色成功「入屋」,她說︰「記得我細個嘅時候好鍾意做戲,我瞞住屋企人參加無綫第2期訓練班。今年我入行51年,50年嚟經歷咗好多,曾經做一個茶客都好開心,之後做過好多唔同嘅小角色,覺得冇人欣賞自己,但做吓做吓好鍾意一步一腳印嘅過程。我嘅演藝生涯入面,我成日畀人誤解,成日都要同自己講無毋忘初心、堅持初心,心入面成日有天使同魔鬼抗衡,成日質疑自己呢50年嚟嘅存在價值係乜嘢。不過,我應承咗我自己,只要我仲有記性,仲可以企喺舞台,我都仲會繼續做一個演員。」

(即時娛樂)