亞洲超星團|洪欣返港撐兒子張鎬濂 開腔談跟張丹峰關係 (17:05)

文章日期:2023年11月26日

無綫昨晚(25日)於九龍灣舉行偶像選秀節目《亞洲超星團》首映禮,安排張鎬濂、方玉亨、冼靖峰、丁子朗、黃奕斌、文佐匡、區珀豪、黃星綽及余宗遙9位香港超星練習生出席,節目播出前眾人獻技,分別表演唱歌和跳舞,洪欣及歐陽妙芝兩位超星媽媽,特地到場支持兒子。

洪欣從北京飛來港支持兒子張鎬濂,洪欣在5月突然在個人社交平台宣布「我和張丹峰不再是夫妻關係」,張丹峰亦發文「對,不過了」,疑結束14年婚姻,問到洪欣感情狀况,她說:「講到我𠵱家好似單身咁,其實夫妻呢啲嘢好正常,冇一對夫妻唔嗌交啩?我覺得自己有時都...點講呢?真係學識咗喺屋企自己處理,學識咗呢個功課,都是好事嚟嘅,畀小朋友睇到,係個反面教材。」

對於張鎬濂早前指爸爸張丹峰比媽媽做得更多,問洪欣可有不開心?她說:「冇咩所謂,因大家分工合作,爸爸教運動,我負責照顧。」張鎬濂強調張丹峰及洪欣都是好父母,參賽前都有跟父母傾,2人也很支持。

洪欣讚張鎬濂好乖,任何事都會和父母商量,她說:「後生仔通常有自己諗法,自己後生時,媽媽都唔鍾意我入行,都唔係完全聽晒媽媽話,兒子呢個年紀仍同我哋商量,覺得好唔錯。」

對於由觀眾投票的「初印象星動值」打入前十名,張鎬濂表示超出自己預期,所以十分開心。問可認為星二代有著數?張鎬濂說:「唔會咁諗,覺得好處係多啲人關注,壞處係要比其他人更加努力先合格,希望壓力成為動力,有日媽媽喺人哋口中係張鎬濂媽媽。」

(即時娛樂)