陳凱琳曬性感靚相 遭網民窒:你老公冇覺得浪費時間咩 (13:29)

文章日期:2023年12月05日

鄭嘉穎因預告會缺席馬國明(馬明)和湯洛雯婚禮,兼被發現多次缺席「鐵馬家族」聚會,而傳出嘉穎和馬明不和,馬明昨天(4日)出席活動時已為傳聞解畫,並親證「鐵馬家族」友情不變,同時他拋金句回應有關鄭嘉穎的「嘥時間」言論。

不過傳聞持續發酵,鄭嘉穎老婆陳凱琳(Grace)昨晚在社交平台連貼多張性感靚相,相中的Grace一身野性造型﹑身穿熱褲曬長腿,在中環街頭狂擺甫士影相,她還爆料:「老公zoom近咗張相...『哇!』咗一聲~條短褲好短喎,Me:Wild look 係咁㗎喇。」

不過惹來網民借用鄭嘉穎的「嘥時間」言論留言狂窒:「你老公冇覺得浪費時間咩?」﹑「你老公碌IG唔浪費時間咩?」另外,Grace在社交平台貼出和好友遊非洲片段,同樣惹網民熱議:「點解老公冇得出去?老婆就可以放低啲仔出去?」

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳凱琳 鄭嘉穎 馬國明