洪永城40歲生日 老婆Inez報喜再度懷孕 預產期明年4月 (20:58)

文章日期:2023年12月06日

洪永城(Tony)近日被指再做爸爸,他不置可否,只表示有好消息的話,老婆梁諾妍(Inez)會公布。今晚(6日)Inez在Ig終於宣布再度懷孕喜訊,適逢今天是Tony的40歲生日,Inez貼出BB超聲波照片,而她的腹部已隆起,並與老公「肚頂肚」,溫馨又幸福,女兒Amber快將榮升家姐,Inez寫道:「洪爸爸今年嘅生日禮物,唔知道,你上年嘅生日願望係唔係三年抱兩呢?如果係嘅,恭喜你,你願望成真啦。決定喺你生日同大家分享呢個喜訊,夠晒meaningful呢﹗祝你生日快樂,身體健康,健健康康照顧我,照顧Molly(愛犬)同Sirface(女兒Amber),同埋Sirface no2,相信你嘅基因真係好強大,超聲波嘅寶寶已經覺得好似你,多謝大家嘅祝福,Sirface no2 ,我哋喺出年4月頭見。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕洪永城 梁諾妍