新聞女王|高海寧變落水狗 與林正峰患難見真情 (16:35)

文章日期:2023年12月09日

佘詩曼、馬國明、李施嬅、高海寧、王敏奕、何依婷等主演的台慶劇《新聞女王》,昨晚(8日)緊接Cathy許詩晴(高海寧飾)明知曉欣(陳若思飾)與曉薇(何依婷飾)關係,但仍堅持直播曉欣被追捕過程,結果播出曉欣被車撞死的畫面,導致SNK接獲大量投訴。懷疑Cathy在事件中另有企圖的Man姐(佘詩曼飾)為曉薇出氣,視Cathy如工人般差使,更在訂座食私房菜一事上為難Cathy。被Man姐處處針對的Cathy約飛爺(鄧智堅飾)飲酒吐苦水,獲飛爺贈上辦公室生存之道。飛爺指Cathy凡事做得太盡,爭上位也要適可而止,在公司沒朋友是咎由自取。Cathy下周將跌入更低谷,最終獲王偉(林正峰飾)伸出援手渡過難關,兩人更發展成情侶。

「東張女神」何沛珈在昨晚一集驚喜現身,飾演萬華排球隊隊長廖子珊。她表示拍攝前兩個月開始練習排球,練到雙手滿是瘀痕。談到首次拍攝出浴戲及喊戲,何沛珈說︰「當日拍攝時間比較趕,當時未開暖水,我沖咗個凍水涼。現場同事準備咗熱水同乾毛巾畀我,好多謝佢哋嘅照顧!嗰場喊戲係我第一場戲,仲要同佘詩曼、李施嬅同場,心情比較緊張。佢哋好好,提我要放鬆投入個角色,唔使諗對白,因為子珊已經喺我心入面,感受吓個角色諗咩就得。」

(即時娛樂)