湯令山開騷獲舊愛捧場 Tyson Yoshi自爆明年寫求婚歌 (18:15)

文章日期:2023年12月17日

Tyson Yoshi、湯令山(Gareth.T)昨晚合作舉行音樂會,Tyson雖然只在開場時拉低外套曬胸肌數秒,其餘時間均以文青形象見人,仍吸引粉絲拋胸圍上台。他在音樂會上唱出2首未推出的歌曲,當中包括他早在2019年已完成的快歌《A Lot》。Tyson自嘲︰「我跳舞唔叻,所以一直未發表呢首歌。大家睇節目見我同Do姐(鄭裕玲)跳華爾滋就知我乜料啦﹗我今日唱呢首歌,唔代表我練好跳舞。大家自己喺台下跳啦﹗我唔知會唔會出呢首歌,好尷尬。」Gareth.T今年7月和女友鄧凱文(Moon)分手,Moon昨晚現身捧場,但Gareth.T騷後受訪時,拒跟舊愛合照。

Gareth.T表示去完蒙古旅行,心情不錯,過去半個月都是與Tyson一起練歌。他說分手半年,感情依然空白,希望明年能再追女仔。Moon曾表示為感情付出很多,卻不獲珍惜,Gareth.T說︰「係有少少,我嘅回應已寫晒喺歌裏面,唔再回應喇﹗我唔想親口講,用歌曲代言。復合機會?唔知道,我哋仍然係好朋友,佢今晚都有嚟捧場。」

Tyson羨慕Gareth.T能藉情感創作不同歌曲,笑言和女友Christy拍拖多年,明年要進化到寫求婚歌。談到他演出時只拉低外套數秒,Tyson說︰「我原本想除衫,但件褸太緊卡住手臂,唯有著番外套。我今年初操得太大隻、太誇張,依家已縮細番身形。」他又笑言這晚特別以眼鏡造型現身,由從前的「紋青」變為「文青」,發現自己唱慢歌、走斯文路線也頗受歡迎。

(即時娛樂)

相關字詞﹕湯令山