陳奕迅做嘉賓講足半個鐘 林海峰︰今晚機鐵應該通宵 (20:31)

文章日期:2023年12月17日

林海峰(Jan)昨晚舉行第2場演唱會,請來陳奕迅(Eason)做嘉賓,合唱Jan的《流行曲》。兩人合唱完,Jan對Eason說︰「你知唔知我頭先企喺度,我突然之間好Bosco呀﹗」Eason想了一會後爆笑,他尷尬說︰「未去到﹗未去到﹗」有「吹神」外號的Eason之後說他只會「講少少」,Jan聞言說︰「佢嘅少少,即係好長﹗」Eason結果在台上逗留了足足半小時。Jan透露兩人綵排時,Eason說了個幾小時,耐到他差不多要走。Eason表示︰「講少少,好快﹗」Jan於是問觀眾想聽Eason唱歌、說話還是講國語,令台下觀眾捧腹大笑﹗Eason笑答「講國語?唔好啦,喺香港」,然後再以國語表示「講好多喇」、「講很多much」。

Eason提到Jan曾跟攝影師夏永康合資開時裝店,Jan笑道:「蝕咗幾球,好慘,差啲朋友都冇得做,唔好提。」Eason回想初入行時曾與張智霖為林海峰的《好時代》做和音,Jan說:「因為有幾個音好難唱。」Eason續說:「我真係有買你隻碟,我唔理其他人講乜,你真係我嘅Top 5,香港。Eric Kwok係另一個Top 5,我覺得。」Eason又表示一直想唱由林海峰填詞的歌,於是請他填了歌曲《塵大師》的詞。Jan見Eason又突然打開一個新話題即說︰「咁使唔使再坐低慢慢傾,好真情對話喎﹗」Eason答︰「講埋呢個,好快﹗」Jan搞笑反問︰「又好快?今晚機鐵應該通宵!你哋(觀眾)介唔介意先?」現場觀眾大叫不介意。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕林海峰 陳奕迅