《新聞女王》大結局|佘詩曼與李施嬅誰登視后寶座都開心 (19:06)

文章日期:2023年12月23日

佘詩曼(阿佘)昨晚出席在澳門舉行的《新聞女王結局夜—女王終極直播》,她與現場觀眾一齊收看大結局時,被劇情感動落淚,上台時仍然眼濕濕。阿佘受訪時直言不捨得︰「咁快就26集﹗都好嘅,大家都覺得唔夠,問下佳導(總監製鍾澍佳)會唔會有第2季。想拍第2季?我都係睇劇本,但好開心同樂意跟呢個班底再合作,今次真係合作得好愉快。」

《萬千星輝頒獎典禮2023》下月14日舉行,阿佘表示當日要工作,未知能否出席,但會盡量調動檔期,希望能騰出時間。她與同劇的李施嬅均被視為今屆「最佳女主角」大熱,阿佘說︰「是但一個攞都ok呀﹗佢攞,我都好開心﹗得獎信心?真係冇所謂,視乎觀眾投票。《新聞女王》播出以來咁受歡迎,有咁好口碑,我已經好開心,當拎咗獎。『Man姐』係我其中一個最鍾意嘅角色。」

黃宗澤(Bosco)在結局現身,令不少觀眾驚喜。阿佘表示這是他們相識多年來的第一次合作︰「監製問我同邊個小生未合作過,我就話Bosco。佢當日出現時,我至知道,雖然我哋只得一場戲。感覺?佢都係咁有型。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕佘詩曼 新聞女王