《新聞女王》大結局|陳山聰自薦拍續集拒再客串 (19:40)

文章日期:2023年12月23日

陳山聰客串演出台慶劇《新聞女王》,在結局中現身,飾演校舍脅持人質事件中的輕度弱智爸爸賴志雄。山聰昨晚在《新聞女王結局夜—女王終極直播》活動上受訪,直言因為女主角佘詩曼(阿佘)才參與拍攝。他說︰「我知道係佢拍後,當時就算拍緊《奪命提示》都自薦。我同阿佘講,點都要同佢做場對手戲,就算過鏡都好。」

山聰最初以為自己會像黃宗澤一樣,穿到西裝骨骨有型地現身,豈料總監製鍾澍佳安排了「輕度弱智爸爸賴志雄」這個從未試過的角色給他。山聰說︰「我即時心情一沉,好大壓力﹗『賴志雄』係個好難遇到嘅角色,但好難演。當日係監製親自拍攝,我都特別請戲劇老師從旁指導,加上有阿佘在旁帶動情緒,希望大家都會喜歡呢個角色。」

談到身為視帝的他願意客串演出,山聰直言︰「首先唔好講係咪視帝,我同阿佘係好朋友,佢離開無綫時,我啲戲仲係麻麻哋。事隔超過10年,佢難得返嚟,我點都要舉手。今次我真係過足戲癮,雖然拍得好辛苦,但好耐冇試過咁爽。續集?唔會唔搵我卦﹗我今次老實不客氣,唔要客串﹗」同屬好友的佘詩曼、李施嬅均成為視后大熱,山聰笑言︰「唔好問我﹗公司一向多驚喜,可能雙視后呢,留番畀觀眾投票決定。投畀邊個?唔好問我。投我喇,我今年入圍男主角同男配角。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳山聰 新聞女王