《勁爆》僅得3子做代表 AK預告MIRROR全員現身《叱咤》 (16:33)

文章日期:2023年12月31日

男團MIRROR昨晚在《新城勁爆頒獎禮2023》上獲頒「我撐組合獎」,成員陳卓賢(Ian)﹑江𤒹生(AK)和柳應廷(Jer)亦分別奪得「勁爆男歌手」、「突破歌手獎」及「我撐歌曲獎」。MIRROR忙於排練下月個唱,只派出3位贏得個人獎項的成員做代表出席。電台亦在頒獎禮開始時先頒獎給他們,好讓3子可提前離開,返去繼續綵排演唱會。

AK與Ian、Jer在後台受訪時,表示演唱會已排練得七七八八,因此明晚(1月1日)可全員參與商台的《2023年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》。被問到可擔心被指對商台、新城厚此薄彼時,AK說︰「呢個唔到我哋控制。其他成員都綵排緊,我哋陣間都要返去繼續排。相信公司同新城電台有溝通過MIRROR唔可以全員出席,我哋3個比較早開始排練,其他成員嘅排練都比較趕急。」

近日有報道指MIRROR因開價百萬酬勞,結果沒有主辦敢邀請他們參與除夕倒數活動,AK直言MIRROR忙為演唱會排舞,沒有接任何除夕倒數活動工作。對於被指開價百萬趕客,他說︰「嘩!係咪㗎?我哋上月喺澳洲返香港後已開始慢慢閉關。我真係唔知!都係嗰句,搵唔晒咁多個,可以只搵我一個或者搵幾個,平啲。即使搵錢機會少咗,我哋都一定係演唱會優先!」

Jer表示MIRROR今次開騷,大家都希望能做好一點。他說︰「我哋會有好多小組演出,所以要用多啲時間排練。我哋都好想出席活動,最大原因未必係錢,係我哋想同大家一齊倒數,但我哋要開演唱會,積極準備演唱會係最重要。」Ian未透露屆時可會Solo跳舞,笑言或會有驚喜。Jer談到傳與緋聞插畫師女友Coey同遊日本一事時說︰「我冇拍拖,唔使回應喇﹗明眼人都知相中人唔係我,我邊有咁齊嘅瀏海?大家集中喺我事業方面,唔好諗咁多嘢喇﹗」隊友陳瑞輝(Frankie)疑有新戀情,AK拒代答,說年輕人有自己的天地,不能干預太多。

(即時娛樂)