炎明熹著性感蝴蝶裝嗌緊張 有信心做天后接班人 (19:00)

文章日期:2023年12月31日

18歲的炎明熹(Gigi)昨晚在《新城勁爆頒獎禮2023》上憑歌曲《Little Magic》獲得歌曲獎,同時與李幸倪、泳兒齊奪女歌手獎。升呢的Gigi先後換上黑色蝴蝶裝及白色西裝外套配長裙,性感、成熟的打扮惹來網民熱議。對於被指為天后接班人,Gigi直言有少許信心,但不能過多,會以順其自然心態面對。她說︰「我暫時仲未有太多經驗,要喺唔同舞台儲多啲經驗,至可以慢慢進步,我會繼續努力。」

談到她特別換上兩套衫,Gigi解釋︰「我哋做任何事都要認真對待,我好榮幸得到呢兩個獎,希望將來可以繼續加油,做多啲作品。蝴蝶裝令人眼前一亮?我希望勇敢嘗試多啲﹗本來我仲有副眼鏡,但團隊一致認為更誇張,所以冇用到,希望可以逐步嚟。」首次如此性感的她坦言穿上蝴蝶裝後非常緊張︰「套衫其實仲有條吊帶,但團隊認為唔用好睇啲。不過,我就要收腹同挺直個人去撐住件衫。我已經做足安全措施,但仍難免有少少失守,只係大家未必發覺。」

被問到蝴蝶裝是否其性感底線,Gigi說︰「好多事未必依家就想像到,我希望逐步試,睇吓自己底線喺邊。」對於有網民認為她這晚的打扮太成熟,Gigi認為每個人對其形象喜好也不同,她希望多試不同的風格,看看大家最喜歡什麼。

(即時娛樂)