叱咤2023|林家謙3奪唱作人金獎 陳蕾陳卓賢膺銀銅 (22:08)

文章日期:2024年01月01日

林家謙在今晚舉行的《2023年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》上,第3度奪得「唱作人金獎」。他致謝辭時表示︰「多謝呢個獎畀我肯定,多謝今年合作過嘅音樂人。」

奪得「唱作人銀獎」的陳蕾非常興奮,她說︰「攞『唱作人』好開心,我未攞過銀獎,好開心,因為唱作人呢個身分對我太重要。我曾經好迷惘,覺得自己嘅音樂真係好渣,識嘅嘢好一般,點解我會成為一個唱作人嘅?我花咗好耐時間去探討、去搵自己嘅價值,然後我最終搵到。我覺得我最大嘅價值係,我由出世到依家嘅所有經歷同所有事都係獨一無二。每一個人都一樣,我只不過好誠實將呢啲感受寫落我嘅歌曲度。2024年,我會繼續對呢個世界有感覺,就會繼續挖個心出嚟寫歌,我真係好鍾意創作﹗」

陳卓賢(Ian)獲頒「唱作人銅獎」,他表示︰「今年嘅歌都係自己監製,當中好多嘢可以學習,亦都好多頗為困難嘅地方。好多謝我嘅一啲音樂人朋友,同我一齊完成我嘅歌,所以好多謝佢哋,我會繼續努力。」

(即時娛樂)