叱咤2023|張敬軒相隔10年再奪我最喜愛男歌手 (00:10)

文章日期:2024年01月02日

林海峰(Jan)負責頒發叱咤我最喜愛的男歌手,Jan一如過往風格,攞候選歌手開玩笑,今年他只對準玩張敬軒,指他2014年後獲得我最喜愛男歌手後,其間10年均候選該獎,但先後輸給影帝古天樂、姜濤、盧瀚霆等,今年軒仔為《隱形遊樂場》拉票時,又面對尹光出現,笑稱他坐上關愛座都要讓位,但他沒有氣餒,繼續努力玩下去,足足玩了10年。

該獎最後由張敬軒相隔10年後,再度奪得。軒公說:「多謝每位投票畀我朋友,的確阿Jan所講,都唔係呢幾年,參加好多年,每一年個Trend變緊,生活環境,今年投票畀我朋友,我好少可公開場合,好想多謝MIRROR Fans,我Ig follower好多係MIRROR Fans....我哋都係一家人,一齊做好少少香港樂壇,首先多謝香港市民,網民﹑歌迷,喺2014年後整整10年肯定,時代變遷,同年入行歌手一個比一個少,幾年都係新面孔,對呢個世界保持強烈好奇心,衷心多謝香港,2024年帶報答呢個城市嘅人,依然好似新人做好本分報答大家。」

(即時娛樂)