杜汶澤稱姜濤「壓力肥」 籲放假半年休息:我關心佢心理 (14:54)

文章日期:2024年01月02日

MIRROR成員姜濤昨晚(1日)在叱咤頒獎禮,憑歌曲《濤》奪得兩個獎,包括叱咤十大歌曲以及我最喜愛的歌曲大獎,今次亦是姜濤連續第4年獲最喜愛歌曲,不過姜濤兩次上台領獎時都沒有多言,只簡單致謝。

杜汶澤今天(2日)在facebook撰長文講姜濤:「唔通我仲會相信,自己講幾句說話,就會改變到個世界咩...其實講乜,都會俾人話抽水,又話咩刷存在感,所以真係要出於真心,至唔會怕聽呢啲無謂攻擊。」

阿澤表示深明姜糖(粉絲暱稱)好保護姜濤,所以任何人攻擊姜濤,都會干犯「鏡安法」,阿澤自言老了,只想安享晚年,所以會好小心講。

阿澤覺得姜濤應該放假:「一年?至少半年。做乜?無呀,減下肥,打下波,去外國生活下,唔上跳舞堂唔學唱歌,可以學下其他嘢吖咁後生。不過唔建議去美國乜嘢都加芝士加煙肉,分分鐘返嚟仲肥。」

阿澤直指姜濤「真係肥」,他寫道:「我無資格笑人肥我自己都肥到隻豬咁不過我比較傳統,覺得偶像唔應該肥,自己都唔會開心啦!我覺得佢呢種肥可能係『壓力肥』,所以我關心嘅係佢嘅心理。係呀,我好多事㗎!大家都係人,如果唔係太蝕底嘅,我多數都會關心吓。好多年前我有次響電視台做嘢,響後台見到佢,佢係一個好有禮貌嘅小朋友,好可愛。但係而家見唔到佢呢種笑容。」

阿澤坦言每個偶像一紅就會好大壓力,這個是定律,他還引當年謝霆鋒和陳冠希做例子:「好似以前謝霆鋒細個嗰陣仲癲過龍心啦!撞到啲車爛X晒,人就係咁㗎啦,唔適應吖嘛!陳冠希咪又係咁,亂XX馬,而家同個女幾溫馨呀。」

阿澤認為其實盲目攻擊及瘋狂保護偶像,不單止對偶像沒好處,對粉絲自己的人生都沒有太多營養。他寫道:「至於行內人,10個有9個都唔會講真說話,啲老鬼見到你咪擦鞋囉,對外猛讚你搏你啲fans都鍾意佢呀嘛,我哋以前叫『偷fan屎』,對內又唔敢得罪你。」

阿澤表示如果真的愛惜姜濤,就應該勸他休息,給自己一個沉澱機會及放鬆的空間,思考人生,將來可以走更遠的路,而且一定有進步,破釜沉舟層次一定更加高,他寫道:「一年半載返嚟點會俾人搶咗個位啊?香港都冇人!至於攻擊佢嗰啲我又好明喎,呢個世界除咗任賢齊,係明星都有人鬧㗎啦,多定少啫﹗再加上社會氣氛咁實同你死過啦!2024年,一切都係新的開始,希望所有人都可以開開心心,乜都係過眼雲煙⋯⋯Just relax MAN!」

(即時娛樂)