姜濤盧瀚霆敗給張敬軒唔失望 陳瑞輝認愛:女友係圈外人 (17:37)

文章日期:2024年01月02日

MIRROR昨晚(1日)全員上陣,在《2023年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》連續3年奪得「我最喜愛的組合大獎」,隊長楊樂文(Lokman)表示多謝大家愛戴,承諾會多做團隊工作,新一年推出團歌更以勁來形容。

副隊長江𤒹生(AK)透露錄音時間較趕急,因忙於為演唱會綵排,呂爵安(Edan)大爆成員輪流染流感,Lokman笑道:「排舞時都戴口罩,都係打噴嚏同咳嗽聲音,我最渣,發燒4日,有請病假,權力就係呢個時候用,唔係做隊長做嚟做咩?」春風滿面的陳瑞輝(Frankie)直認拍拖,他表示女友是圈外人,待相處得舒服,再介紹給隊友認識。

陳卓賢(Ian)是團隊中首位成員獲叱咤男歌手獎,他直言開心且感恩。問姜濤與Anson Lo「我最喜愛的男歌手」敗於張敬軒可會感失落?姜濤說:「唔會!相信我哋無論任何一位,對獎項都抱隨緣心態,bonus嚟嘅﹗」Anson Lo亦認同:「有獎攞一定會好開心,攞唔到亦唔會唔開心,到時一啲額外嘅嘢,所以任何人攞我都會戥佢哋開心。」

對於今次沒有被林海峰開玩笑,但仍稱有歌手經常說:「唔好再玩我啦」,姜濤直言:「佢應該係講緊我,每次又驚,但又期待佢有乜嘢主意,因為佢一出嚟氣氛就好唔一樣。」Anson Lo已準備好迎接對方任何幽默方式,他說:「佢玩唔玩我,我都好Ready。」去年初姜濤於叱咤頒獎禮唱到衝落台而被狠批,問今年是否刻意收斂情緒?他直言:「係!成長咗,希望自己表現得好啲。」

Stanely被問到可有教姜濤減肥?他說:「有啲人識用自己方法減,佢瘦咗啲啦!」姜濤直言要繼續努力。

(即時娛樂)