王雙駿3‧9開個人作品展音樂會 柳應廷李駿傑謝霆鋒獻聲 (16:57)

文章日期:2024年01月04日

著名音樂製作人王雙駿(Carl叔叔)將於3月9日假灣仔會展舉行「《王雙駿 HATS ON 音樂會》 While the Music Lasts」,請來MIRROR成員柳應廷(Jer)、李駿傑(Jeremy),以及吳林峰、謝霆鋒、麥浚龍、& The Duo Band等參與演出。音樂會以「Hats On」為題,全因王雙駿愛戴帽,覺得每頂帽也有不同的故事、經歷及個性,而他這次邀請參與音樂會的歌手及樂手也有自己的特質與長處,他作為監製就是要將每個人最好及最獨特一面呈現出來。

宣傳海報中的王雙駿戴上5頂帽子,每頂都代表着將於音樂會上演出的歌手。他說︰「我識霆鋒時佢得19歲,係個好『刺激』嘅人,完全唔理世俗眼光。喺我哋嘅創作入面,聽眾會感受到好多熱血嘅火花。睇住謝霆鋒由年少輕狂,慢慢發展出一種穩重,成為一個好全面嘅藝人。識Juno嗰陣,佢都係得10幾歲。我哋咁多年嚟傾偈嘅方式好特別,10句入面有8句都係廢話,但呢啲默契會成為創作概念。我哋『鬥』天馬行空、不着邊際,所以每首歌都會有唔同嘅驚喜。同& The Duo Band合作,唔止改變咗我嘅音樂生涯,甚至影響埋我成個人生。我學識好多時唔需要諗太多,玩咗先,令自己開心就夠。我同& The Duo Band有好多回憶,啟發我好深。」

談到新生代歌手,王雙駿說:「最初收到邀請幫Jeremy做歌嗰陣特別興奮,好欣慰對方終於有呢個機會,因為香港樂壇好耐冇出現過呢種『質地』嘅藝人。佢好知道自己想要咩,對監製嚟講係一件好幸福嘅事,Jeremy係其中一個我比較偏心嘅合作單位。而Jer就好似航行大海嘅水手,只會向前,永遠見唔到佢向後行。佢唔會隨風而擺,好知道自己希望呈現嘅音樂係咩樣,同佢加埋小克創作嗰幾個系列,係我近年玩得最複雜但又最起勁嘅音樂企劃。至於吳林峰,佢表面好好笑容冇乜殺傷力咁,好多人可能都會忽略咗佢深情同感性嗰面。其實每次佢嚟錄音前都做咗好多功課,所以可以好快進入狀態。我特別欣賞佢Vocal嘅感情傳遞,非常細緻,好希望大家可以多加留意。佢對音樂、創作嘅熱血,我完全感受到。呢個人重有排玩,必定可以去到更高嘅成就。」

(即時娛樂)