梁朝偉憶跟周星馳相識點滴 被問合作機會:真係唔知道 (20:47)

文章日期:2024年01月08日

由梁朝偉﹑劉德華﹑蔡卓妍﹑方中信﹑姜皓文和任達華等合演的電影《金手指》票房理想,上映1周已破2300萬港元,偉仔密集式為電影宣傳,早前他和莊文強亮相ViuTV節目《爆谷一周》,接受谷德昭訪問。除了提及拍攝《金手指》點滴外,亦齊齊話當年。

當中提到偉仔和另一影帝周星馳(星爺),谷德昭講到偉仔人生中接觸的第一個導演正是星爺,偉仔聞言即說:「係喎﹗」原來2人曾合作過由星爺自編自導自演的短片《李小龍打死壞人》,當年星爺演李小龍,偉仔則演壞人,谷德昭說:「我記得當時交叉鏡頭拍,佢打沙包,然後打你。我記得好似睇過,仲聽田雞(田啟文)講過,𠵱家條片有就發達喇,唔知道喺邊個手上?」偉仔說:「我有問過佢(星爺),佢話唔知(條片)去咗邊。」

谷德昭問偉仔當時怎樣評價周星馳,偉仔說:「嗰時大家都未曾入行,都唔知喺度做緊乜,佢直情拍埋同剪埋(片),仲要放畀我睇,但我嗰時真係乜都唔識,我都唔知自己做緊乜,兩個人打嚟打去,然後死咗,就係咁囉﹗」

谷德昭再問當年有沒有一齊出去玩呢?偉仔表示:「有﹗(兩個追女仔誰較叻?)冇追女仔,我哋出嚟飲嘢同打保齡球。」偉仔表示當年已覺得星爺好好笑:「佢本來就好好笑,只係後來佢考藝訓班,大家最後要演一場戲,演悲劇,我做完先嘅,佢未演嘅,我睇佢演時心諗咁好笑嘅。悲劇演到好似喜劇咁,(佢好認真做?)係呀﹗我哋一齊離開,佢仲話:『我就實冇問題,你實唔得。』」但最後只有偉仔被取錄。

谷德昭問偉仔有沒有機會跟星爺合作,偉仔說:「真係唔知道。(未來是個謎?)係呀﹗」

(即時娛樂)