郭嘉駿34歲生日前夕「登基」 女粉絲披新娘頭紗現身 (18:52)

文章日期:2024年01月13日

明天(14日)34歲生日的ERROR成員郭嘉駿(193),今天現身後援會為他舉辦的生日展及「登基大典」,吸引近400名「老婆」(粉絲暱稱)出席,有女粉絲更披上新娘子頭紗,193的父母也有參與活動。193表示其生日願望是有代表作,同時感激粉絲的支持令他不放棄,希望日後能令大家開心,帶給大家更多正能量。193受訪時表示目前感情一片空白,還笑言「有就有,冇就冇,但有就未必一個咁少」。他表示明天會和家人食飯慶祝,然後與妹妹郭嘉盈一同出發去外地拍節目。郭嘉盈這天未現身,193笑說︰「佢可能去咗整容。」

郭媽媽活動上見兒子獲大批粉絲支持,感動得眼濕濕。193說︰「媽媽成日喊,以前睇《真情》、《皆大歡喜》都會喊,所以唔咪特別嘅事。我演舞台劇時,佢喺後台話覺得我好辛苦又喊,我話我都未喊,點解佢喊先。媽媽覺得安慰?都係,佢咁嘅栽培之下,我都咁生性,好犀利喇,有今日咁嘅成就都OK。」

193希望將來可接多些商場騷及時裝品牌活動,他表示公司現在給予自由度,如有品牌想找他合作,可以直接聯絡他,他會再轉介給經理人跟進。193說︰「我要似番一般藝人做嘅工作,會繼續搞笑,但唔可以低俗,希望形象高檔少少,可以做多啲高級嘢。就算唔當我係藝人,可以當我係模特兒,我著衫好睇過唔少人。雖然我唔係模特兒價錢,但價錢方面可以有商量。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕郭嘉駿