台慶頒獎禮|高海寧入行15年終開齋 首奪最佳女配角 阿佘感動落淚 (20:39)

文章日期:2024年01月14日

《萬千星輝頒獎典禮2023》今晚(14日)在澳門舉行,由丁子朗擔任司儀,他還頒獎禮開始前載歌載舞,獲得全場掌聲。譚耀文和姜皓文負責頒最佳女配角,最後由高海寧(高Ling)撼贏何依婷﹑王敏奕﹑傅嘉莉和劉穎鏇,入行15年首度獲演技獎,高Ling上台致謝時已禁不住眼濕濕,連同台下的佘詩曼也感動流淚。

高Ling說:「好開心攞到女配角,多謝《新聞女王》團隊,多謝佳導(鍾澍佳)揀我做呢個角色,佢第一日搵我,問佢我做唔做到(該角色),佢話你企喺度就係Cathy,同埋拍攝時可以同阿佘合作,佢係好好前輩,好好榜樣,現場畀我哋睇到乜嘢係專業演員,自己角色做得好,分享好多嘢畀我哋,拍攝時獲好多得著,《新聞女王》團隊送畀我。每一位投票畀我嘅朋友,將呢個獎送畀婆婆,入行15年終於攞獎,送畀天上公公爺爺及屋企人,多謝公司。」

(即時娛樂)