3料視后佘詩曼個人奪4獎成大贏家︰好開心 唔知行乜嘢運 (00:45)

文章日期:2024年01月15日
3料視后佘詩曼個人奪4獎成大贏家︰好開心 唔知行乜嘢運

佘詩曼在今晚《萬千星輝頒獎典禮2023》上連奪「最佳女主角」、「馬來西亞最喜愛TVB女主角」及「大灣區最喜愛TVB女主角」,成為三料視后,連同「最佳衣著女藝人」,全晚其奪得4個獎,成為大贏家。她騷後受訪時直言完全估不到︰「今日真係一個好難忘嘅晚上,我好珍惜、好感恩,最開心係攞到劇集獎,大家都心想事成。」

談到張智霖現身頒發「最佳劇集」,佘詩曼說︰「真係好驚喜,佢、羅嘉良、林保怡、楊茜堯係我合作過嘅老拍檔,喺佢哋手上得到獎項,真係勾起咗好多回憶,因為我哋以前都係一齊拼搏,好有意義。其實由高海寧得獎開始,我已經忍唔住喊,好戥佢開心﹗(黃宗澤話你得一個獎要飲3杯。)我唔知得唔得,爭住先。」

佘詩曼表示這晚對她來說是人生最高峰︰「絕對係﹗我唔知行咗乜嘢運,真係好開心,唔知講乜嘢好。大滿貫?好多謝觀眾支持,我成日睇好多留言,見佢哋寫好多意見畀我哋,唔止淨係我,包括我哋個劇集,分析得好仔細,有時仲比我本人更仔細。我下次會從佢哋嘅方向再諗得仔細啲去研究我每一個角色。」

談到如何慶祝,佘詩曼表示暫未有時間,只能出席今晚頒獎禮後的慶功宴。至於可會買禮物給自己,她笑言︰「仲買,唔好咁貪心,我今晚會瞓得好好。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕佘詩曼