馬國明失落視帝獎冇失望 奪衣著獎歸功太太湯洛雯 (00:59)

文章日期:2024年01月15日

馬國明在今晚《萬千星輝頒獎典禮2023》上失落「最佳男主角」,只奪得「馬來西亞最喜愛TVB男主角」。他受訪時稱沒有失望︰「我騷前一直估係陳豪得獎,我今晚幾乎所有獎都估中晒,好開心﹗林子善攞獎,我都好開心﹗台慶嘅時候,陳豪抽獎分咗啲幸運畀我,所以我都想佢攞獎。」

談到太太湯洛雯在台上得知他失落視帝獎時似露出失望表情,馬國明說︰「唔緊要啦﹗我又唔覺,我哋前兩晚傾偈時,我都同佢講係估陳豪攞獎。我同佢台上台下互動,大家喺度派緊心心,因為我哋全日冇見面,好掛住。」

馬國明自言很旺︰「從來冇諗過可以贏陳山聰拎最佳衣著獎,攞到呢個獎太太都有功勞,因為佢有份幫我揀呢套衫。我出道以來未試過一年內有3套最高收視劇,自己都有份,覺得好幸運,可以遇到3個好好嘅團隊,我冇估到自己會攞獎。(太太旺夫?)一定係,一定係同佢有關﹗(來年點樣催運?會唔會生龍B? )盡力而為,我哋冇乜所謂,冇壓力,隨緣。點樣慶祝?我會同太太食餐飯,《新聞女王》、《隱形戰隊》都會慶祝,應該會有幾次慶祝飯局。(帶太太出席?)我要問吓佢先,佢都好忙。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕馬國明