陳卓賢祝張敬軒青春常駐多壯舉 林家謙Mean爆軒公:你再次告別你青春 (19:17)

文章日期:2024年01月15日

由張敬軒自資、一連兩場招呼逾萬名歌迷的張敬軒官方歌迷生日會,昨日(14日)於澳門舉行。好友林家謙、陳卓賢(Ian)、Tyson Yoshi及魏浚笙(Jeffrey),亦拍片向軒仔送祝福,他們還分享與軒仔間的趣事,例如跟Jeffrey拍電影時,鬚根會無故地生出來,他大讚軒仔留意生活上細節:「有一日佢話:『積肥,買咗個新鬚刨畀你,我覺得係最好用。』軒公教識咗我哋乜嘢係施比受更有福。」

Ian則說:「Hello張總,23歲生日快樂﹗𠵱家陳仔為你送上blessing,希望你青春常駐﹑完成更加多壯舉,記得食多啲嘢喇,今日食咗飯未?食飽啲喎﹗好啦﹗遲啲傾。」對住軒仔便嘴上不饒人的林家謙繼續窒他:「你又再次告別你嘅青春啦,同埋恭喜你又遠離我1歲啦。我想送個創作人獎畀你,因為聽講你走數多年,希望你新一年盡快找晒街數。」

相關新聞:張敬軒萬人生日會 搞笑「賤嘴」窒歌迷 被Tyson Yoshi封「黐線佬」

(即時娛樂)