張敬軒勁窩心 帶叱咤獎赴巴黎送畀Wyman 歎紅酒慶功 (16:16)

文章日期:2024年01月18日

張敬軒身在法國出席巴黎時裝周,順道跟在當地的好友黃偉文(Wyman)見面及慶功。軒仔去年憑一首《隱形遊樂場》做了多個版本,勇奪叱咤至尊歌曲大獎,軒仔相當有心,帶同叱咤獎座送給Wyman,他寫道:「一落機,咩都唔駛講,食咗呢餐先!呢餐慶功,本身應該喺倫敦,但係又有咩比喺巴黎更浪漫?

多謝Y(黃偉文),舊年先至有呢一首至尊歌,其實嗰晚喺叱咤講漏咗,從隱形遊樂場 到青春告別式,都多得Y嘅語重心長同支持,如果唔係佢一路督促我,應該去到今年都未交歌。

#喂你又話有歌 #係咪想派歌㗎好交隻歌嚟 #又話自己寫唔好左諗右諗喇 #做喇 #又話做唱作人 #唔好走數喎你 #唔好淨係掛住攪其他嘢 

喺公司各位同事都唔知/唔敢催好唔催好﹑追好唔追好嘅時候,佢會咁樣提醒我、鞭策我呢個懶人...一個會咁樣提醒你、緊張你嘅人,呢啲就係十幾年來嘅感情。呢首歌,呢個獎,呢個moment,最開心喺同你一齊分享。我冇 #失約巴黎 #中午流流慶功成支紅酒懟(隊)曬係基本嘢。」

Wyman也在Ig貼相並寫道:「本來佢話特登送嚟倫敦,我話駛乜唧,唓,我都喺巴黎...於是,點都估唔到,最近兩次有人頒獎比我,都喺巴黎!咩叫誠意?呢啲囉!多謝張生真人示範。 #仲包埋一餐二人慶功宴 #下晝兩點流流飲晒成枝紅酒」。

(即時娛樂)