Stanley變「肌肉擔當」 感謝女友賜伙食 親揭跟Jeremy合作原因 (19:02)

文章日期:2024年01月18日

男團MIRROR演唱會今晚(18日)休息,明晚(19日)舉行第4場,成員「大表哥」邱士縉(Stanley)和李駿傑(Jeremy)大跳男男貼身舞的片段,連日來在網上洗版,尤其是Stanley的爆肌身材成為熱話,李駿傑更笑指他是「大表波」。

Stanley趁今天不用開騷,便在社交平台的廣播專區跟網民互動,其間有粉絲問Stanley為什麼會有和Jeremy的演出?他說:「真係多謝佢(Jeremy),因為本身最開始嘅Rundown,係Jeremy唱《CLOSER》和《Fever》,開頭冇我嘅,本身我只係唱《來不及》同埋有一Part Rock嘅演出,但我同監製講我想跳舞,因為我本行係跳舞,成個騷都冇乜跳,之後就同Jeremy唱《Fever》,佢好好肯同我夾。」

Stanley在演唱會變隊中「肌肉擔當」,他感謝女友李炘頤:「佢係我伙食部大佬,成日煮我食得嘅嘢畀我食。」有粉絲問他表演時有沒有打陰影?他說:「兩場冇,跟住之後(第3場)有啲啲,因為啲光直線打落我度,好似打少少(陰影)好啲。」

相關新聞:邱士縉感性唱《來不及》悼亡母:如果你在現場聽就好了

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕邱士縉 李駿傑