呂爵安「講經」派洋葱 唱《Again﹗》為患癌粉絲打氣 (13:51)

文章日期:2024年01月22日

MIRROR演唱會昨晚(21日)在亞博舉行第6場,彩蛋是壽星仔呂爵安(Edan),27歲的Edan獲全場萬名觀眾唱生日歌,而Edan父母及妹妹都有捧場,唱完生日歌後,Edan進行「講經」時間,他分享一位患癌媽媽級Fans的經歷,內容相當洋葱,他憶述該Fans患癌第3期:「我盡我能力安慰佢,幾日前,收到呢位媽媽DM,佢話呢排病情冇特別好轉,可能時間唔會剩低好多,佢想同佢小朋友一齊建立美好回憶,想睇MIRROR演唱會,問我可唔可以幫下手,我即刻同公司講,幫佢哋搵飛,佢哋今(昨)晚都喺度。

佢同我講:『佢覺得好辛苦,甚至諗過唔想再堅持落去』,但我想分享嘅係,就算係我自己,呢一﹑兩年諗好多人生嘅嘢,開心好唔容易,好多人生活喺苦難中,面對挑戰困難,甚至我都會覺得好攰,唔好堅持,但呢件事Remind(提醒)我一樣嘢,好想同呢位媽媽講,我覺得自己好幸運,我或我嘅兄弟一舉一動,一言一行,係可以畀到力量同支持人,只要有一日你哋仲需要我哋,而我哋仲畀到力量你,我哋都會繼續堅持落去,我希望你可以一齊堅持落去,呢個世界有好多人,遇到好多不幸事﹑控制唔到嘅事,但我哋唔好向命運低頭,要加油堅持落去。」然後Edan唱出《Again﹗》為這位媽咪打氣,場面感人。

相關新聞:呂爵安27歲生日 自封「呂布仙尼」 獲萬名鏡粉唱歌慶祝 Jeremy送吻賀壽

(即時娛樂)

相關字詞﹕呂爵安 講經