4首MV輯成微電影 籲擁抱遺憾珍惜當下 梁釗峰新碟分享會 百人見證圓夢眼濕濕 (14:32)

文章日期:2024年01月23日

梁釗峰新碟《遺憾與遺憾之間的一切》本周四(25日)面世,日前在一間戲院舉行新碟分享會。成功購票入場的Fans非常幸運,除了率先擁有還未公開發售的唱片連簽名之外,還有釗峰與創作團隊分享趣事、近距離欣賞他現場演繹碟內全部歌曲,之後一齊觀看整個企劃的「重頭戲」,由四首MV貫穿而成的微電影。

釗峰透露在去年農曆年卅晚開第一個會,剛好都是1月21日,籌備1年後,同日舉行新碟分享會,別具意義。他說:「年卅晚開會,特別難忘。整個企劃籌備咗好耐,好開心呢一年認識美術指導張蚊、監製Jacqueline、編劇兼導演Veronica,我哋經歷咗一場展覽、四首歌MV、微電影、唱片設計、同埋分享會。我哋之前傾咗無數個夜晚,故事推進和延續,結果變成一個咁完整嘅連載劇場,好多謝大家!」

碟內4首歌MV再加入情節,製作成微電影《遺憾與遺憾之間》,特別安排在戲院播映,雖然由幾個帶著遺憾的愛情MV故事串連,但結局卻是「擁抱遺憾,珍惜當下」,非常正能量。

釗峰夢想成真:「我圓咗一個夢,由企劃開始我已經幻想到今日呢一刻,終於發生,能夠歌與歌環環相扣,我睇到眼濕濕,好似去咗一段旅程,多謝所有人。」又說:「我分別做過寫歌、度故事、拍MV,能夠將所有嘢串連,對於梁釗峰係一個壯舉。多謝每個崗位出力嘅人,多謝公司畀好多愛和資源我去達成,好感恩,我好幸福。」

釗峰透露微電影會有加強版,加入未曝光的片段和對白,笑說:「期待導演Veronica嘅神剪,佢係『Edit神』,大家拭目以待!希望呢個微電影可以去到更多地方,令大家對『遺憾』有新嘅諗法,互相陪伴。」

分享會上,主持邀請釗峰以及碟內的創作團隊分享創作小秘密。蘇道哲透露錄《已⋯⋯(3235)》時,竟然為了其中一個字而重錄,釗峰笑說:「佢怪我太短呀!佢怪我太短呀!要我拉長嗰個字嚟唱。」全場爆笑。

(即時娛樂)