何依婷事業行先 生B隨緣冇壓力 跟老公辦年貨當拍拖 (19:10)

文章日期:2024年01月23日

何依婷、《中年好聲音2》參賽者尹新杰及太太李寶雯,今天(23日)到將軍澳出席商場新春活動,去年結婚榮升林太的何依婷表示不想添丁只想發財,她說:「真係冇諗住,工作為先,有錢幾時生都得啦!同老公都係隨緣嘅人,聽天由命,雙方父母都非常隨和,大家冇壓力。」

何依婷稱每年農曆新年都會買花佈置屋企,笑言要用指南針擺好方位增添事業運,她說:「劇集《新聞女王》受歡迎,覺得好開心,因呢套劇紅出香港,亦帶挈我多咗工作機會,新一年都多返內地工作及拍廣告,希望可以一路接落去。」

成為人妻後的她亦有感過年大不同,首年為屋企準備有點迷惘,老公着她請教已婚朋友,她說:「日前要同老公辦年貨,又要買新毛巾同地氈,都幾得意,原來做家庭主婦咁多嘢要買,唔係好enjoy,不過我enjoy同老公行街。」

尹新杰及太太李寶雯新婚不久,恨生龍年寶寶,不過也抱順其自然心態,尹新杰說:「有咗就有,但希望快啲有,想生一仔一女湊個好字。」他們表示農曆新年會齊齊返尹新杰的家鄉湖南補擺喜酒。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕何依婷 尹新杰