柳俊江最後跑姿曝光 網民感觸 節目組:謝謝柳爺陪我們跑完這段路 (19:59)

文章日期:2024年01月23日

本月初燒炭身亡的柳俊江(柳爺)生前曾擔任ViuTV節目《公司冇逼我跑馬拉松》嘉賓,而早前吳保錡在節目記者會上曾表示,柳爺的片段會如常播出,昨晚(22日)節目第6集的下半部分,看到柳爺和保錡﹑曾贊學(阿神)﹑米露迪,李炘頤(Alina)等以及其他跑友,在晚上由堅尼地城跑入赤柱,全程約18公里,柳爺帶大家領跑,其間Alina明顯落後兼感吃力,當大家小休時,Alina忍不住在鏡頭前流淚,柳爺見狀即安慰她:「如果真係辛苦都唔好太勉強,因為一陣嗰度凹凸多,怕會受傷,如果唔夠力怕會『拗柴』....你不如唔好跑,太辛苦驚受傷,我哋純粹為開心而跑,唔係training,長跑最緊要唔係一定要跑晒,長跑你要keep住有動力去跑,一受傷一辛苦,你下次諗起就唔想跑,咁就玩完。」

當節目完結前,節目組剪輯柳爺跑到終點一刻,並附上一句:「謝謝柳爺陪我們跑完這段路!」保錡在社交平台貼出該影片,不少網民留言感不捨:「柳爺真係好溫柔」﹑「柳爺,我哋會帶住你教我哋嘅精神繼續跑落去」﹑「感觸的一段!感謝柳爺」﹑「呢度真係睇到喊」。

(即時娛樂)