保錡33歲生日自我反思︰我10年前係個超級無敵大垃圾 (20:21)

文章日期:2024年01月25日

男團ERROR成員吳保錡今天(25日)33歲生日,他在社交平台分享自拍片,自言10年前的他是個超級無敵大垃圾。

保錡說︰「Hello大家好,我係保錡呀﹗今日係我33歲正日生日,我選擇過嘅方法就係同一班跑友喺大埔大王爺廟吐露港跑15K,呢件事令我反思到10年前嘅自己同10年後嘅自己有乜嘢分別。10年前23歲嘅時候,我係一個超級無敵大垃圾。點解我係一個大垃圾呢?我每日收工淨係諗去邊度玩,去蘭桂坊點樣𢱑free,點樣飲酒,但係10年後33歲嘅自己,我會諗有乜嘢方法令自己更加進步,或者令自己更多內涵。」

保錡說他現在每朝起牀後會計劃那天做什麼令自己進步,要跑步、健身,還是看什麼YouTube片令自己長知識。他說︰「每日起身,我淨係諗今日應該晏晝做Gym先、跑步先,或者我應該睇乜嘢YouTube吸收更多知識。呢件事令我明白到人係必須要反思,唔可以原地踏步。呢個世界好簡單,你唔進步,原地踏步,喺同一個Comfort Zone,後面嘅人就會追過嚟,你自然就會退步。就係咁簡單,所以希望大家都明白,唔好停留喺自己嘅Comfort Zone。如果你10年前同10年後做緊同一樣嘢,記得要勇敢,記得要勇敢改變自己,一定要﹗希望你同我一樣都勇敢踏出第一步,改變自己。保錡,生日快樂﹗」

(即時娛樂)

相關字詞﹕吳保錡