Stanley自揭同Jeremy跳《Fever》秘密 原來跟姜濤有關 (12:28)

文章日期:2024年01月29日

MIRROR亞博演唱會前晚(27日)完成第11場後,昨晚(28日)休息,今晚(29日)展開第12場。12子趁小休一天各有計劃,被李駿傑(Jeremy)封為「大表波」的邱士縉(Stanley),昨天除了繼續操肌外,亦不忘享受家庭樂,陪家人食飯,他在Ig限時動態貼出可愛侄兒「細邱生」吃東西片段,還表示成就解鎖:「細邱生肯拖我。」當堂父愛滿瀉。

另外,Stanley和Jeremy合唱的《Fever》惹很大迴響,尤其Stanley的爆肌身形連日來也成熱話,Stanley在Ig貼出和Jeremy合照,還分享一個秘密:「最最最一開始嘅rundown,我只參與#來不及同Band Part!(係最最最到,監製話呢個係rough,歡迎大家討論嗰隻)我就同Jeremy講:死啦,我老本行係跳舞喎,我可以喺邊part跳呢?當時#fever嘅組合其實係另有其人,就係~~~~姜濤! 佢哋知道之後就二話不說咁話:咁不如你哋/我哋夾#fever啦! 咁你咪可以跳舞囉! 所以呢個version就誕生了。

所以要好好的多謝Jeremy及姜濤同莊少榮,容許呢件事發生,我又可以跳下舞仔,希望大家會喜歡呢個不同版本嘅 feeling feeling so hot﹗」

(即時娛樂)