姜濤Stanley組「大表姜」 熊抱索吻拖手合唱 展示兄弟情 (11:22)

文章日期:2024年01月30日

MIRROR亞博演唱會昨晚(29日)舉行第12場,彩蛋是有新朵的「大表波」邱士縉(Stanley),Stanley邀請他視為弟弟的姜濤同台演出,2人化身限定的「大表姜」CP合唱姜濤的《蒙著嘴說愛你》,姜濤不停向Stanley表達愛意,2人熊抱對方,Stanley攬住姜濤時笑說:「我應該攬到嘅﹗」然後再拖手合唱,其間姜濤鬧着玩輕吻Stanley隻手,Stanley搞笑避開兼伸脷,場面惹笑。

合唱完後,2人又半跪感謝對方,姜濤多謝Stanley:「由入MIRROR到𠵱家,包括經歷過好多嘢時候,佢(Stanley)都默默地喺背後支持我,其實佢有一排成日都好似話我嘅,跟住佢就話:『我話你好過出面啲人話你。』希望你以後可以繼續話我,佢教咗我好多嘢,同埋佢係好勤力,係好唔簡單,一直都等緊機會畀自己,佢默默地好有耐性咁付出佢嘅時間學演戲,所以我相信佢可以變成影帝。」

Stanley聞言也說:「其實我哋關係好得意,唔會平時約出嚟食飯打波,但總之佢需要我時,我就會喺度,我需要佢時,佢都會出現,我同佢講過一句話,無論點都好,都會喺身邊支持你,呢個係真心嘅,唔係因為你係姜濤,係因為你嘅內心好強大,令我覺得呢個小朋友係好叻。」

(即時娛樂)