George被封「鹹濕佬」勁尷尬 Phoebus唔擔心同Alice再傳緋聞 (19:51)

文章日期:2024年01月30日

ViuTV賀年節目《P1X3L 5G 八星賀歲》今天(30日)到觀塘舉行宣傳活動,P1X3L成員歐鎮灝(George)、吳啟洋(Phoebus)及葉振弘(Marco),連同節目中女拍檔於活動上大玩遊戲考默契,當做動作估「財色兼收」時,George慘被女拍檔笑指他是「鹹濕佬」,令他相當尷尬,問為何被這樣稱呼,他說:「我都解釋唔到,我估應該係佢哋覺得我嘅人設,只係節目效果,可能我成日整蠱佢哋,寫喺小器簿上,唔會唔開心,希望大家鍾意呢個節目。」Phoebus表示不擔心節目播出後,再與許寶恆(Alice)傳緋聞,又指大家拍得開心。

Marco早前因感染甲型流感,未能出席樂壇頒獎禮親身上台領獎,他說:「未試過咁辛苦,唔好彩地啱啱橫跨兩個頒獎禮病咗,幸運地有兩位兄弟代領獎,感覺好似自己上台攞咁開心。(可有遺憾?)我相信前路都好長。」他表示有信心4月《P1X3L 5G》開騷會完全康復兼不會走音,不過農曆新年未能如兩位兄弟有得收爐,要和親弟到荷蘭拍節目。

(即時娛樂)