Edan自揭轉歌原因 AK見Ian皮皮拖手合唱即「醋底」 (23:10)

文章日期:2024年02月01日

MIRROR演唱會昨晚(1月31日)舉行第14場,今天(2月1日)休息,呂爵安(Edan)昨晚一場轉了歌,由自彈自唱《E先生連環不幸事件》改為唱《一表人才》,原來Edan當日凌晨4點,仍在酒店房內練習,相當勤力,他自揭轉歌原因:「其實從來都冇諗過concert內要轉歌,亦都唔覺得有呢個需要,但見大家好似好想聽下其他歌,我就膽粗粗咁嘗試搵返8月solo concert嘅記憶出嚟,睇下work唔work﹑練唔練得切,所以尋日其實都幾淆底,不過好彩都ok啦,希望有俾到少少驚喜大家。

至於嚟緊最後2場會唔會再唱,就真係未必啦,一嚟要錄影,二嚟物以罕為貴啊嘛﹗同埋都唔可以你哋話想點就點嘅,我見有啲人話想聽我唱咩唱咩,喂你哋估轉歌真係咁易㗎咩,而家唔係喺K房點歌喎大佬,放心啦!遲啲實有機會嘅,最後2場了!Let's go!」

另外,江𤒹生(AK)和陳卓賢(Ian)昨晚以「IANSON」組合在彩蛋環節出場,並合唱《DWBF》,AK鬧着玩扮「醋底」,笑指在之前的彩蛋,見到Ian和「皮皮」陳瑞輝合唱時拖手,搞到個心有少許不舒服,Ian聞言笑說:「你年紀都唔輕啦﹗走嚟呷醋﹗」

事後AK在Ig貼出和Ian攬腰搭膊的背影照,兄弟情不變,AK引《DWBF》其中一句歌詞「如你會是水母我充當劍魚」,但同時又笑Ian「是一隻唔識游水嘅水母」,Ian留言笑指:「所以行遠少少,劍魚成日拮到我。」

相關新聞:MIRROR演唱會|AK為婆婆記憶力漸差哽咽 陳卓賢拍膊頭安慰

相關新聞:「登神」孖Jeremy組「限定女團」 Edan:外星三少女重返地球

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕陳卓賢 一表人才