鄭中基演唱會|Edan驚喜任嘉賓 自備厚禮畀「老竇」 (12:04)

文章日期:2024年02月14日

睽違3年,鄭中基(Ronald)再度在香港開騷,昨晚(13日)Ronald在紅館舉行《Fragments of Wonder鄭中基世界巡迴演唱會2024─香港站》首場演出。新年能夠在香港開騷,Ronald說:「今次係我第3次農曆新年喺紅館開騷,對上一次係2019年,而我畢生都只係喺紅館開過4次演唱會,真係十分匪夷所思呀!」

演唱會以《搬屋》、《想愛你》、《黑色風暴》和《天意》開場,然後以練習多時的Ukulele,帶來兩首歌,《Some where over the rainbow》及《What a wonderful world》。除了Ukulele,Ronald以結他自彈自唱《晴天陰天雨天》,再唱出連串金曲包括《閉目入神》、《許願樹》、《八爪魚》、《救救我》、《不好笑》、《我代你哭》,令歌迷聽得如癡如醉。

昨晚演出嘉賓有「阿仔」呂爵安(Edan)做嘉賓獻Sing支持,在唱《有種》時還一同向觀眾拜年𢭃利市,現場氣氛高漲,尖叫聲爆燈!收穫不少的Ronald說:「𢭃番嚟嘅利市會全數捐出去。」然後Edan還送了「厚」禮給Ronald,Edan說:「我同『老竇』係因為拍《闔家辣》認識,當時佢嘅角色係負責切辣椒,咁所以我想送對『厚』手套畀佢。」2人各自戴上一隻手套,並合唱《傷心的小鸚鵡》,引得觀眾大笑。

演唱會尾聲,全場觀眾大合唱《無賴》,Ronald相當感動。完場後歌迷不肯離場,更點起歌來,一向寵粉的Ronald當然滿足大家,安歌部分唱出多首歌曲包括《青春痘》、《三生有幸》等。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕鄭中基 闔家辣 呂爵安