飛黃騰達|蘇雅琳被封「蘇腫」 黎展峯爆Ivy為食趣事 (14:24)

文章日期:2024年02月14日

ViuTV原創劇《飛黃騰達》逢星期一至五晚上9時30分播出。劇集講述一眾參賽者在投資大賽中備受情義和底線的考驗,有關成長和友情的故事。

上次被劇組寵溺餵食的COLLAR成員蘇雅琳(Ivy So)表示,今次有嚴格戒口,不過笑言被同劇演員和幕後搞到好大壓力:「如果嗰排有騷或者有拍攝嘅話,就會食少啲。佢哋就會問做乜唔食嘢?但係如果我一完咗個騷食番嘢,佢哋就會話做乜食嘢呀?會肥㗎!真係好難捉摸。」陳安立(Brian)就爆Ivy有個花名叫「蘇總」,她無奈地解釋指:「佢哋成日笑我水腫嘅時候就係『蘇腫』。」

同劇的黃浚銘(Boris)和黎展峯(Andy)表示十分佩服Ivy,因為就算只有4至 5小時休息時間,她仍堅持抽空做運動。Andy大爆Ivy為食的一面:「最深刻係有次要拍打交戲分,大家要用薯片互相襲擊對方。一Cut機,佢就執枱面嘅薯片嚟食。」

(即時娛樂)