陳卓賢情人節藉新歌向傾慕對象表白 (22:36)

文章日期:2024年02月14日

MIRROR成員陳卓賢(Ian)今天情人節推出以愛情故事貫穿的Chapter 1作品《Lost at First Sight》,並請來許恩怡拍攝MV,飾演其傾慕對象。不過,Ian表示MV的主角,其實是他最愛的結他。

Ian入行前多以結他創作歌曲,成為歌手後反而少了,因此新歌以電結他創作出厚實Funky Style。他說︰「我本身彈開結他,入行前好多創作都係用結他寫,近年作品反而少咗呢個元素,所以就有呢隻歌誕生。今年推出嘅歌曲,會攞番呢支寶劍擺喺身邊。」

作為第一支登場的結他,Ian特別揀選了人生第一支重鎚出擊添置的Fender Stratocaster,他表示:「呢支結他係我儲咗好耐錢,終於買到嗰一種,亦係我有嘅結他入面最元祖嘅一支,未夠20歲已經喺我身邊,所以陪伴咗我好長時間。」

除了Fender Stratocaster, Ian打算往後每首歌都會讓不同的結他登場:「今次的《Lost at First Sight》就係屬於呢支結他,下一首歌就係屬於另一支結他,咁嘅安排幾好,之後出Live、開演唱會或拍MV,呢支結他一出現,就代表《Lost at First Sight》呢首歌要出現。」

除了有不同的結他登場,Ian今年的作品亦將以系列形式推出。他說:「用故事性貫穿,形容一段關係唔同嘅階段,由初相識、發展到結局會係點。好多人會睇究竟係開心定係傷心結局,但要賣關子,因為未完全肯定故事句號係點樣嘅結局,大家要多加留意。」

Ian透露拍MV當日在網上看見另一支心頭好結他,打算將它納入即將收藏系列。他說︰「呢支結他未喺我度,但我會帶佢返屋企,可能係之後其中一首歌嘅主角。我幾肯定呢支新結他,嚟緊開騷大家會見到佢嘅出現。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳卓賢