Do姐自嘲手指肥 誤撳Ig follow掣 爆保錡「非常傷心」 (19:35)

文章日期:2024年02月28日

鄭裕玲(Do姐)的Ig的追蹤名單只有3人,包括姜濤﹑王嘉爾及韓星任時完,不過前晚(26日)ERROR成員吳保錡在Ig限時動態,貼出被Do姐Ig追蹤的截圖,但保錡不敢相信這是事實,並標註Do姐兼問對方:「係唔係撳錯掣?」保錡及後更新Ig限時動態,還貼出截圖揭盅:「大家唔使驚,Do姐答咗我了,真係撳錯。」

Do姐昨天(27日)在商台節目《口水多過浪花》提及此事:「本人冇facebook﹑只有YouTube Channel及Ig,我只follow咗3個人,有時做完嘢得閒,我睇下Ig,順便睇下有乜嘢post,之前ERROR保錡去跑步,佢跑完步返嚟,我想睇下佢點呢,唔知佢近排忙乜嘢,我Click入去睇啦,唔知係咪我隻手指肥咗,撳咗follow佢,而我又唔知,之後出番去(頁面),睇到有個DM信息,係保錡喎,佢問我:『Do姐你係咪撳錯掣FOLLOW咗我?』咁我答番佢:『係﹗』仲即刻Unfollow佢,費事人誤會,然後佢覆我:『非常之傷心。』我答番佢:『至少我都有Follow過你吖﹗』

Do姐又謂最近訪問過《沙丘瀚戰:第二章》男主角「甜茶」添麥菲查洛美(Timothee Chalamet),Do姐說:「我有睇佢ig,佢都冇follow人,0呀﹗幾有型﹗」另外,Do姐在節目中表示自己從無叫人投資,叫大家勿相信假消息和假新聞。

相關新聞:喜獲Do姐追蹤Ig? 保錡空歡喜一場:佢真係撳錯掣

(即時娛樂)