黎諾懿獲讚眼神有戲 《婚後事》成代表作 (16:11)

文章日期:2024年02月29日

羅子溢、陳自瑤、黎諾懿、賴慰玲、羅天宇及王敏奕主演的劇集《婚後事》,昨晚(28日)第3集輪到以甘誠鈞Davey(黎諾懿飾)視點說故事。作為年薪數千萬的補習天王,Davey在首集豪邁地開出80萬港元支票給善仁打離婚官司,不少網民懷疑他此舉另有企圖。表面風流的Davey原來亦有想一直守護的對象,除了潘善仁Tim(羅子溢飾),還有暗戀多年的女神張明芯Emma(陳自瑤飾)。

第3集的點題句是「Promises Like Piecrust」,劇情一開始講述Davey與女友兼得力助手Gina(賴慰玲飾)被Davey家人逼婚,Davey籌備婚禮時不斷想起昔日如何暗地淌着血陪阿Tim及Emma辦婚事。原來Davey讀書時已對Emma一見鍾情,追求期間發現Emma早已情傾阿Tim,從此只好將愛埋在心底深處。Davey對Emma的情感,Gina其實早已知道,但Gina天生是識時務的生存者,為了留住Davey,多年來從不過問Davey與Emma的曖昧行為,直到Emma利用《婚後事》攻擊阿Tim後,Emma看到Davey像發了瘋般為阿Tim拆彈,再加上Davey突然決定不結婚,終引爆潛藏2人之間多年的炸彈。兩人連番爭執,Gina終決定離開Davey。

黎諾懿、賴慰玲在劇中除了鴛鴦浸浴戲,兩人吵架時亦連環爆金句。當Davey發現Gina原來有份協助Emma攻擊阿Tim時,忍不住向Gina怒掟酒杯兼怒吼:「你係叫我唔好辣㷫你,如果唔係你一樣咁樣爆大鑊係咪呀?」Gina聞言冷笑之餘更擺出挑機樣直接攻擊Davey要害「起碼我證明咗Emma喺你心目中真係好緊要,你唔係嬲我害咗幾多人,你係嬲我幫佢搲爛咗塊面,你心痛呀」、「你唔同我結婚唔係因為怕Commi,係因Emma」。惱羞成怒的Davey反問Gina為何偏偏要咬實Emma,Gina再度冷靜回應:「就係因為咁多年嚟,你冇得過手,亦都冇出過手,咁先證明到佢喺你心入面地位同其他女人唔同。」

為了挽留Gina,Davey自揭多年來不追求Emma真相 ︰「佢哋要嘅愛太神聖,想要結婚,然後結完婚,稍有差池,就不堪一擊。我同你係另一種人,我揀你唔係因為你有幾叻、幾咁大方,而係無論我哋幾咁壞、幾咁不堪,我哋都會為對方照單全收,呢啲先係我哋想要嘅愛情。」Davey短短數句便說出Gina的睿智及忍功,亦展現了Davey對Emma的疼愛及深情,反映了兩對伴侶截然不同的愛情觀。黎諾懿及賴慰玲的演出獲網民讚好,認為黎諾懿演技大有進步,《婚後事》是他的代表作;向來被公認好演技的賴慰玲,氣質及女人味均大大提升。

(即時娛樂)

相關字詞﹕黎諾懿 賴慰玲 婚後事