李施嬅獲澳門旅遊局邀請 參加新年花車匯演兼高歌三曲 (16:40)

文章日期:2024年02月29日

為慶祝澳門特別行政區成立25周年,澳門旅遊局邀請李施嬅,由她率領香港及澳門歌手,參與今年農曆新年花車大匯演,香港方面有丁子朗﹑P1X3L﹑XiX﹑關嘉敏﹑葉泓聲﹑許俊豪﹑鄧禮迪﹑冼靖峰﹑黃奕斌﹑鍾柔美(Yumi)﹑文凱婷和劉詠彤等,澳門方面則有組合MFM﹑古淖文和杜俊瑋等。

導演火火和藝人Otto被大會邀請擔任活動總導演及監製之職,Otto還身兼大會舞蹈總監,創作過程大呼過癮。

李施嬅則說:「今次已經係我第2年獲邀請參與,之前因為疫情關係,所以做唔到,估唔到大會仲記得我,聽同事講佢哋因為好鍾意我喺《新聞女王》角色同表現,決定再邀請我,今次仲要表演3首歌曲,好開心演戲同唱歌得到佢哋肯定;同埋亦好開心有幾十位粉絲到場支持,好surprise,希望佢哋都鍾意我嘅表演。」

問Yumi有沒有試過在澳門欣賞花車巡遊,她說:「今次係我第一次係澳門睇花車匯演,見到世界各地表演嘉賓悉心打扮,大家好熱情,仲見到大家喺附近放炮仗,好有氣氛。」

(即時娛樂)