ROVER正式出道 否認狙擊師兄師姐 亨仔收負評當激勵 (21:54)

文章日期:2024年02月29日

因參加《全民造星V》入行的陳鎮亨(亨仔)、王希晉、卓金樂(Kim)和雷濠權(Jason),正式組成樂隊ROVER,《造星V》亞軍黃家灝(KC)則孖田曜誠(Tsoul)組期間限定跳舞組合,今晚(29日)在公司MakerVille安排下,出席《ROVER X KC & Tsoul Debut》記者會,宣布正式出道。

ROVER指樂隊名字,代表4子探索未來音樂路,他們首度公開獻唱首支派台歌《秒速八公里》,歌曲監製Edward Chan、作詞人林寶及編曲人Ariel,音樂人Cousin Fung站台力撐。

受訪時,ROVER隊長Kim表示,4成員皆能做到唱將和演奏樂器,而第一首作品就是全隊合力創作,目標在今年內可推出多於一首歌曲,公司給予他們很大自由度。問4子會否跳舞?亨仔笑說:「樂隊揀得亨仔就唔預跳舞。」希晉指隊友間從未爆出爭拗,反而互相鼓勵。

有指ROVER出道後分薄公司資源,惹來MIRROR、ERROR、COLLAR粉絲不滿,亨仔有留意報道,並說:「我哋都好鍾意呢幾個組合師兄師姐,見到佢哋好成功先參加比賽,希望為樂壇出力,至於公司分配資源方面,我哋冇權限得知。」

亨仔明白收到負評,是基於粉絲愛偶像,也激勵ROVER努力做好:「如果我哋嘅表演出色到令呢批粉絲變成我哋粉絲就好,不過呢個奢望只係開玩笑。」

Kim笑亨仔大想頭,亨仔聞言補鑊,否認想狙擊師兄師姐:「我哋冇呢個能耐,都係搞好自己音樂先,師兄師姐好成功,視佢哋為目標,若果我哋有能力作多啲歌,當然希望為佢哋作歌。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕亨仔 希晉 秒速八公里