前落選港姐蘇可欣 效力無綫8年宣布離巢 (15:42)

文章日期:2024年03月02日

2016年落選港姐蘇可欣(Eunice)效力無綫8年,曾拍攝節目《3日2夜》、劇集《飛常日誌》、《是咁的,法官閣下》等,亦做過無綫娛樂新聞台主播,幕前工作不多。她日前(2月29日)在社交平台宣布離巢,但未有透露新去向。

Eunice說︰「『呢個世界好大,我想去望吓』,一轉眼將近八年時間,喺TVB嘅日子令我見識很多,學懂很多,係時候翻開新嘅篇章向前走。我一直深信我是幸運的。誤打誤撞走上了當主播司儀嘅路,我好感激娛樂新聞台帶畀我嘅一切,喺呢個溫室嘅時間,快樂時刻佔絕大多數。我會懷念跟你們在大房的歡樂時光。多謝我經理人雲妮,湊咗我八年時間,我知道非常唔容易。因為我絕對講唔上係一個聽話嘅女仔,比起話好,我更加多時間都講緊唔好,咁多年嚟辛苦你了。對於我嘅所有,佢比我更加上心。佢成日同我講『我希望你上台好好睇睇』,所以無論大大小小嘅活動,佢都會替我安排很多。私下嘅我其實唔擅長同人溝通,呢個時候佢總會陪伴我左右代我說話,當然有時佢都會做幕後推手令我防不勝防,但係我都會由心底去感激你,咁多年高高低低感恩有你陪伴。多謝一眾台前幕後嘅同事,一齊共事嘅時光會長留我腦海之中。最後,世界好大,我仍然想再去望吓。我哋換個地方再見﹗」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕蘇可欣