郭富城爆兩女睇《臨時劫案》花絮 見其角色中槍傷心流淚 (20:29)

文章日期:2024年03月02日

郭富城(城城)主演的賀歲片《臨時劫案》票房突破1800萬,他今日與張松枝、符家浚、王頌茵出席謝票活動,分享拍攝點滴時不時講戲中金句「講多謝」、「Sorry」、「啱晒數」逗觀眾開心,又送禮物給一對母女幸運兒。城城問7歲女孩看到他在戲中的中槍畫面有沒有哭,女孩說沒有,反問他「點解你咁靚仔」。沒想到女孩有此一問,城城秒變害羞及笑言︰「唔識答添﹗我覺得自己只係普通靚仔。」

城城活動後受訪,透露兩女兒看到《臨》片花絮,見到他的中槍畫面即哭起來。他說︰「兩個女情商(EQ)好高、感情豐富,見到我個角色中槍,大寶就傷心到喊咗出嚟,二寶又跟住喊。我諗要等佢哋長大後至可以睇呢齣戲。」城城開心《臨》片贏口碑,得到觀眾支持,院商又增加放映場次。他說︰「不過,我要為農曆年後至出嚟謝票講聲Sorry﹗我之前做完馬來西亞同廣州演唱會後病咗謝晒,休息後變番生猛,就趁澳門演唱會前抽時間入場答謝戲迷支持。」

談到可滿意票房成績,城城說︰「 應該都OK,當然愈多愈好,希望投資者唔會蝕本,有信心開拍更多電影, 亦令幕後敢於創作唔同題材。團隊大膽搵我拍黑色幽默題材電影同飾演悍匪。好多人話周星馳係喜劇之王,我就係悲劇之王,近10年好少遇到呢類角色,演員要通過拍電影去修煉,遇到角色至可以發揮出嚟,有大突破。我今次花咗唔少心機喺演繹同造型上,開拍前又同編劇度金句。」

他在戲裏有場與林家棟、任賢齊在山邊小解的戲,城城笑言現實中不會發生︰「我對自己好嚴格,係『忍得之人』,而且香港好多公廁,為市民提供方便。」至於首次跟姜大衛合作,他回憶︰「好佩服佢喺嚴寒下拍外景,攤喺污泥上濕身演出,令後輩見證佢專業一面。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕郭富城 臨時劫案